Sprzedaż nieruchomości to bardzo dobry biznes, ale rynek bywa naprawdę kapryśny. Czasami można miesiącami czekać na nabywcę czując narastającą frustrację i widząc uciekające pieniądze. Doświadczeni pośrednicy doskonale wiedzą, że kluczem do zwrócenia uwagi na mieszkanie czy dom jest atrakcyjne zaprezentowanie nieruchomości, szczególnie w Internecie. Nie wiesz, jak to zrobić? Oto 5 gotowych pomysłów.
- Film – „żywy” obraz znacznie lepiej przemawia do wyobraźni i wydaje się nam znacznie bardziej atrakcyjny niż chociażby zdjęcia. Branża pośredników nieruchomości coraz częściej to wykorzystuje, dlatego można się już spotkać z profesjonalnymi filmami pokazującymi zainteresowanym całą nieruchomość. W przypadku domów wykonuje się nawet ujęcia z drona. Prawidłowy montaż, przyjemny podkład muzyczny – to gotowy sposób na to, aby ściągnąć tłumy potencjalnych nabywców.
- Zdjęcia wysokiej jakości – jeśli zrobisz kilka niechlujnych zdjęć telefonem komórkowym, to Twoja nieruchomość na pewno nie będzie się na nich prezentować zbyt korzystnie. Lepiej jest zainwestować w profesjonalną sesję zdjęciową wykonaną przez fotografa specjalizującego się w dokumentowaniu obiektów architektonicznych oraz wnętrz.
- Wizualizacja – to rewelacyjny sposób na atrakcyjną prezentację nieruchomości, która nie jest jeszcze wybudowana lub wykończona. Szczególnie dobrze sprawdza się to w przypadku mieszkań w stanie deweloperskim. Białe ściany i gołe posadzki nie zrobią na nikim wrażenia. Dlatego warto zainwestować w profesjonalną wizualizację wnętrza, dzięki której potencjalni nabywcy będą mogli sobie wyobrazić mieszkanie po wykończeniu.
- Dobry, sugestywny opis nieruchomości – osoby szukające mieszkania czy domu w równym stopniu chcą zrealizować swoją życiową potrzebę, jak i spełnić marzenia. Szukają czegoś idealnego (oczywiście na miarę ich budżetu), wspaniałego miejsca, w którym będą szczęśliwi. Profesjonalny opis nieruchomości może ich przekonać, że właśnie coś takiego znaleźli. Większość opisów to suche wyliczanki cech lokalu, tymczasem naprawdę warto spróbować wywołać w nabywcach pozytywne emocje.
- Rzut 3D – płaskie rzuty mieszkań i domów są nudne. Dlatego deweloperzy coraz częściej inwestują w rzuty trójwymiarowe, które umożliwiają zainteresowanym odbycie wirtualnego spaceru po lokalu i łatwiejsze zorientowanie się w układzie pomieszczeń.
Atrakcyjnie zaprezentowana nieruchomość będzie się cieszyć znacznie większą popularnością na rynku. Każda dodatkowa wizyta oglądających sprawia, że szanse na szybką sprzedaż lokalu wyraźnie rosną.