Trzy zasady poprawnej diety

Chcieć schudnąć a naprawdę schudnąć to dwie różne rzeczy, które dzieli nierzadko wielomiesięczna przepaść. To w czasie tych miesięcy mamy za zadanie zrzucić zbędne kilogramy, ale i w pewien sposób „wychować” swój organizm, przyzwyczajając go do nowego sposobu funkcjonowania.

To jedna z podstawowych zasad poprawnej i skutecznej diety, bez której cały nasz wysiłek bardzo łatwo może pójść na marne. Dlaczego? Bo grozi nam efekt tak zwanego yo-yo, czyli sytuacja, w której chudniemy, ale po skończonej diecie gwałtownie przybieramy na wadze.

Zasada pierwsza

Poprawna dieta to przede wszystkim dieta niskotłuszczowa. Można ją wspomóc stosując na przykład tabletki odchudzające, które działają na zasadzie „mobilizacji” organizmu do większego wysiłku. Co to oznacza? Zawartość takich preparatów pobudza organizm do szybszego spalania tkanki tłuszczowej, która nagromadziła się pod skórą i w dużej części odpowiada za przyrost naszej wagi. Tabletki sprawiają, że tkanka spala się szybciej, ale bezpiecznie – z zachowaniem odpowiednich proporcji i bez negatywnego wpływu na nasze zdrowie.

Zasada druga

Ćwiczenia – żeby jakakolwiek dieta w ogóle zaczęła przynosić efekty, konieczne jest jej połączenie z ćwiczeniami. Nie muszą być to od razu zaawansowane programy oferowane na siłowniach czy w klubie fitness. Równie dobrze możemy ćwiczyć w domu lub na świeżym powietrzu. Długie spacery, jazda na rowerze, bieganie, pływanie a nawet praca na działce sprawia, że mięśnie zaczynają pracować i pobierać energię zmagazynowaną w organizmie. Dodatkowo dobierając skuteczne tabletki odchudzające można sprawić, że ćwiczenia będą jeszcze bardziej skuteczne i efektywne. W rezultacie spalamy tłuszcz podwójnie: ćwicząc oraz poprzez działanie specjalnych preparatów wspomagających.

Zasada trzecia

Nauczenie się odpowiednich nawyków żywieniowych jest równie ważne co dwie poprzednie zasady. Nie tylko uchroni nas to przed szkodliwym efektem yo-yo, ale pomoże też dbać o nasz organizm i zachowywać zdrowy styl życia. Jakie to nawyki? Przede wszystkim podstawowy – jeść mniej, ale częściej. Mamy nawyk objadania się rano i wieczorem, a często zapominamy o obiedzie. Tymczasem zdrowy tryb żywieniowy to sycące śniadanie, lekki obiad i kolacja. Między tymi trzema posiłkami dietetycy zalecają jeszcze dwa inne – przekąski typu warzywo, owoc, jogurt, serek i inne niskokaloryczne potrawy. Dzięki temu dieta będzie i bezpieczna, i skuteczna.

Artykuł sponsorowany

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.